Pozycjonowanie

Skutecznie zwiększysz ilość odwiedzających Twoją stronę internetową!

Czytasz tą stronę więc z pewnością chcesz zwiększyć na swojej stronie internetowej ilość odwiedzających ją osób.
Chcesz zwiększyć skalę działania swojego biznesu, powiększyć portfel klientów, zwiększyć sprzedaż.

Doskonale!

W wyszukiwarkach tkwi ogromny potencjał do wykorzystania.
Jeśli Twoja strona wyprzedzi strony konkurencyjne w wynikach wyszukiwania - wiele osób szukających Twoich produktów lub usług - trafi na Twoją stronę.

Właśnie do tego prowadzi efektywne pozycjonowanie.

UWAGA:

ZAPOZNAJ SIĘ wnikliwie z poniższymi informacjami ZANIM komukolwiek zlecisz pozycjonowanie swoich domen!
Następnie, celem poznania bliżej oferowanych przez nas modeli pozycjonowania - skorzystaj z menu po prawej stronie.

JAKA JEST DEFINICJA PROCESU POZYCJONOWANIA? CZYM JEST POZYCJONOWANIE?

Pozycjonowanie jest procesem promocji domeny (strony internetowej) w wyszukiwarce, którego efektem są czołowe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania, dla wybranych fraz kluczowych.

Pozycjonowanie jest również bezsprzecznie formą marketingu internetowego.

Definicja celowo podkreśla, że jest to proces. Nie jest to działanie jednorazowe. Pozycjonowanie to proces długofalowy i jako taka inwestycja musi być rozpatrywany.




Proces ten wymaga konsekwencji, poprawnej strategii, cierpliwości oraz ciągłej aktualizacji wiedzy zespołu pozycjonerskiego, zmagającego się z ciągłymi aktualizacjami algorytmów Google.
Pozycjonowanie stało się złożonym procesem, który wymaga doświadczenia i konsekwencji działania. Dlatego tak ważne jest to, z kim podejmiesz współpracę w tym zakresie.

UWAGA: tu się kryje pułapka! Wielu uważa pozycjonowanie wyłącznie jako "zdobywanie" wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania dla wybranych fraz kluczowych.

Zastanów się przez chwilę o co Ci tak naprawdę chodzi? Co przyprowadziło Cię na tą stronę w poszukiwaniu informacji o pozycjonowaniu?

Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż prawda?
Chcesz zwiększyć ilość osób odwiedzających Twoją witrynę. Chcesz aby więcej ludzi szukających tego, co masz do zaoferowania, odnalazło właśnie Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania.
Chcesz więc zwiększonego RUCHU na witrynie!
 

Pozycjonowanie to nie wyścig o najlepsze pozycje ... to wyścig po największy i najbardziej wartościowy RUCH.


RUCH Z ORGANICZNYCH WYNIKÓW WYSZUKIWANIA MOŻE BYĆ KLUCZEM
DO DYNAMICZNEGO ROZWOJU TWOJEGO BIZNESU!

Wyniki organiczne wyszukiwarki to wszystkie niesponsorowane wyniki, czyli nie reklamy Google ani nie mapy Google, które wyszukiwarka przedstawia nam jako wynik naszego zapytania - wpisanej frazy kluczowej.

Wpisując frazę kluczową otrzymujemy wyniki, wśród których znajdują się np. sponsorowane reklamy, które nie są wynikami organicznymi lub też wyniki na mapach. Za wyniki organicznie nie płaci się wyszukiwarce. Aby doprowadzić do tego, że Twoja witryna będzie w tych wynikach (dla konkretnych fraz) pojawiała się w czołówce - należy ją pozycjonować.

Wiele osób nie klika w reklamy i wyniki sponsorowane celowo. Skupiają się one głównie na wynikach organicznych, które traktują jako bardziej wiarygodne.

Ludzie posiadają naturalną tendencję do unikania nachalnej reklamy, za którą często są  uważane sponsorowane reklamy w wyszukiwarkach.

Ruch na Twojej stronie - osoby wchodzące z wyników wyszukiwania są tym samym co ludzie wchodzący do sklepu zlokalizowanego w tradycyjnej galerii handlowej.

Wyobraź sobie 2 sklepy tradycyjne.
Jeden - zlokalizowany w zaułku, na niewielkim osiedlu mieszkaniowym, z dala od centrum.
Drugi - zlokalizowany w ruchliwej Galerii Handlowej w centrum miasta.

Który sklep będzie miał większy ruch? Gdzie będzie większa liczba osób odwiedzających?

Pozycjonowanie (w biznesie Internetowym) jest więc dokładnie tym samym co inwestycja w powierzchnię handlową w galerii o dużym potencjale ruchu odwiedzających ją ludzi.

RUCH, czyli odwiedzający Twoją stronę ludzie, jest MOTOREM napędowym Twojego internetowego biznesu. Czynnikiem, który pozwala Twoim interesom "kręcić się" na coraz wyższych obrotach.

Celem pozycjonowania nie mogą być jednak wyłącznie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwarki.
Jaka korzyść będzie z osiągnięcia pierwszej pozycji na szereg fraz, jeśli okaże się że ludzie po prostu nie wyszukują Twoich usług czy produktów po tych frazach i ruch w wyszukiwarce jest na nich słaby?

UWAGA: tu się kryje pułapka! Wiele firm pozycjonerskich będzie Cię namawiało WŁAŚNIE na mało wartościowe, pod względem ruchu, frazy kluczowe!


Wiesz dlaczego?

  • Ponieważ mało wartościowe frazy są takimi dlatego, że jest na nich słaby ruch, lub nie ma go wcale.
  • Dlatego, że łatwiej tym firmom będzie osiągnąć możliwie szybko, wysokie pozycje dla tych prostych fraz i szybciej i dłużej wystawiać Ci za nie faktury! Twoje korzyści niewiele ich interesują!

Pozycjonowanie musi być (i jest) INWESTYCJĄ w RUCH, tak samo jak inwestycją jest wynajem powierzchni handlowej w ruchliwej galerii w centrum miasta. Celem jest RUCH - odwiedzalność przez ludzi, zarówno w galerii handlowej jak i na Twojej witrynie internetowej!

OD PEWNEGO CZASU JEST JEDNEK PEWIEN PROBLEM -
- CIĄGŁE AKTUALIZACJE ALGORYTMÓW GOOGLE!

W roku 2012 Google wprowadziło więcej zmian, o większym znaczeniu niż przez cały okres od początku istnienia wyszukiwarki.

Skończył się tym samym, bezpowrotnie, pewien okres dla pozycjonowania.

Wszelkie wcześniejsze techniki i zasoby, które pozwalały na dość przewidywalne i skalowalne efekty, przestały działać.
Wiele zespołów pozycjonerskich w ciągu kilku miesięcy "wypadło z gry". Wielu innych ma problemy do dziś.

Przestawienie się na nowe zasady pozycjonowania dla wielu jest bardzo trudnym wyzwaniem.

Problem ten jeszcze bardziej podkreśla JAK WAŻNA jest decyzja wybory zespołu pozycjonerskiego, z którym podejmiesz współpracę.

Wybór niewłaściwego zespołu z pewnością zapewni Ci co najmniej duże straty czasu (a w Twojej działalności czas to przecież konkretne pieniądze, a straty czasu są Twoim kosztem), nierzadko straty pieniędzy, narażenie na niebezpieczeństwo filtracji (kar nakładanych na domeny przez Google za przekraczanie dozwolonych reguł promocji domen w wyszukiwarce) domeny co z kolei wiąże się z dalszymi stratami czasu i konsekwencjami.

Dochodzimy więc do zasadniczego pytania:

JAKIE ZNACZENIE MA TO Z KIM WSPÓŁPRACUJESZ W ZAKRESIE POZYCJONOWANIA?

Biorąc pod uwagę tylko wcześniej wymienione czynniki, dochodzimy do jednoznacznego wniosku, że bardzo duże, wręcz zasadnicze zanczenie ma wybór Partnera = Zespołu Pozycjonerskiego do współpracy w zakresie promocji w Google.

Zastanów się przez chwilę nad tym czy cenisz swoją domenę i witrynę? Czy Twój internetowy biznes jest dla Ciebie cenny?

Być może witryna jest tylko częścią Twojego biznesu poza Internetem a służyć ma zwiększeniu skali działania, ale wciąż rodzi się pytanie czy ten kanał marketingu jest cenny dla Twojej działalności?

Domyślamy się i zakładamy, że na wszystkie powyższe pytania odpowiedzi brzmią: TAK.

Rozważ zatem dokładnie komu powierzysz swoje domeny do promocji.

Najważniejszym czynnikiem, który należy brać pod uwagę w tym zakresie jest zaufanie. Uczciwość Twojego Zespołu Pozycjonerskiego jest fundamentalnym czynnikiem, który musisz wziąć pod uwagę.

Aby dobrze oddać znaczenie czynnika zespołowego - posłużymy się przykładem sportów wyścigowych.
Dlaczego sportów wyścigowych? Dlatego, że to właśnie sporty wyścigowe są najbliższe w swej specyfice i mechanice zależności procesowi pozycjonowania.

 

Sport wyścigowy Pozycjonowanie
W obu przypadkach mamy do czynienia z walką o pozycje, wyprzedzaniem konkurencji i utrzymywaniem pozycji. W obu przypadkach mamy do czynienia z wysoką konkurencyjnością i wpływem wielu czynników, które sumarycznie decydują o sukcesach.
Bolid wyścigowy - bardzo duże znaczenie ma tu jego stan techniczny, optymalizacja ustawień, wykorzystywana technologia.

Twoja strona - jej stan techniczny, optymalizacja, technologia w jakiej została stworzona, optymalizacja treści - wszystko to w dużym stopniu determinuje dalsze nakłady na pozycjonowanie, jego efektywność w skali czasu oraz sukcesy w walce o pozycje.

Kierowca bolidu. Ty jesteś właścicielem swojej strony i odpowiednikiem kierowcy w naszym przykładzie.
Zespół techniczny - niezwykle istotny czynnik determinujący wszelkie sukcesy w sporcie wyścigowym. Od tego z KIM pracujesz, zleżą Twoje szanse na zwycięstwa w wyścigach. To zespół techniczny konstruuje i dba o optymalizację Twojego bolidu, analizę wyników testów. Najważniejszy element w pozycjonowaniu. Aktualna wiedza Twojego zespołu specjalistów, zasoby, narzędzia, infrastruktura, doświadczenie - wszystko to wpływa decydująco na Twoje sukcesy.

Kolejnym ważnym czynnikiem jest doświadczenie zespołu oraz aktualizacja wiedzy. Ten czynnik zapewni Ci bezpieczeństwo, czyli niskie ryzyko działania. Ryzyko w pozycjonowaniu istnieje zawsze, jednak celem jest obniżanie ryzyka do minimum.

Dochodzimy do ważnego dla wszystkich czynnika - kosztów pozycjonowania.

Nie skłaniamy się do stwierdzeń, że koszty nie mogą grać tutaj roli. Muszą grać rolę, gdyż pozycjonowani jest inwestycją. Jak każda inwestycja więc musi ona podlegać prawom ekonomii finansowej i musi zapewniać zwrot.
Zalecamy jednak daleką powściągliwość w stosunku do pokusy dużych oszczędności na pozycjonowaniu, iluzji tanich ofert, ofert grupowych, podejrzanych promocji itd.

W Polsce istnieje obfitość ofert, które ściągają uwagę głównie obietnicami niskich kosztów. Nie daj się zwieść taką iluzją. Oferty takie najczęściej tuszują szereg czynników, z którymi z pewnością nie chcesz mieć do czynienia.
Bądźmy szczerzy - pozycjonowanie dla wielu osób jawi się jako "szybki i łatwy zarobek". Osoby takie (nierzadko licealiści czy studenci) najczęściej nie dysponują ani aktualną wiedzą, ani doświadczeniem, ani nade wszystko zasobami, które mogą zapewnić powodzenie w realizacji projektów pozycjonerskich. Oferenci tacy często bazują na starych metodach publikacji linków, punktach w systemach SWL i innych automatach, a brak wiedzy nie powstrzymuje ich od otwierania firm z ofertą pozycjonowania.

Właściciele domen, biznesów internetowych, którzy nie analizują takiej na pozór "atrakcyjnej oferty" w szerszym zakresie, są narażeni na podjęcie bardzo złej i kosztownej decyzji dla swojego biznesu.

Przestrzegamy wszystkich przed takimi ofertami, nie aby nakłonić Cię do współpracy z nami, ale aby wyleczyć branżę pozycjonerską z patologii, która ją toczy od kilku lat, a której ofiarami są niedoświadczeni i zwiedzeni właściciele witryn chcący jedynie dobrego pozycjonowania, ale nadto przedkładający czynnik CENY ponad wszystko.

Dodać należy, że zasoby techniczne, wiedza i doświadczenie zespołu poprzez efektywność realizacji pozycjonowania czynią inwestycję w pełni rentowną, tym samym tańszą niż w przypadku rzeczywistych kosztów współpracy z niedoświadczonymi specjalistami.

Koszty są bardzo ważne, jednak w pozycjonowaniu muszą one dopuścić do głosu szereg innych, ważnych czynników. Pozycjonowanie jest usługą na tyle odmienną od standardowych usług, że nie sposób przyjąć tych samych schematów oceny przy wyborze oferty.

Wyobraź sobie poszukiwanie specjalisty do wykonania operacji neurochirurgicznej, bliskiej Ci osoby.

Jakie czynniki będą odgrywały najważniejszą rolę? Doświadczenie i wiedza specjalisty? Zaufanie do specjalisty? Koszty operacji?

Jesteśmy pewni, że o ile koszty operacji na pewno miałyby znaczenie, o tyle nie byłyby w tym wypadku najważniejszym i decydującym czynnikiem wyboru.

Twoje domeny również są cenne i wartościowe.

Przejdziemy teraz do ogólnego opisu tego co proponuje nasz zespół - Standard Media.

CO MOŻEMY DLA CIEBIE POZYCJONOWAĆ ?

Pozycjonowanie różnych rodzajów witryn i serwisów nie jest takie samo. Nasz zespół podchodzi w specjalistyczny sposób do różnych rodzajów witryn / serwisów, co z kolei zapewnia dobrą efektywność całego procesu.

Oferujemy pozycjonowanie:

  • witryn firmowych, wizytówek biznesowych, stron prywatnych, stron tematycznych i wielu podobnych
  • sklepów internetowych
  • rozbudowanych witryn firmowych
  • witryn produktowych i ofertowych
  • serwisów internetowych
  • Facebook Fan Page
  • Filmów promocyjnych na YouTube
  • Blogów internetowych

KTO MOŻE NAWIĄZAĆ Z NAMI WSPÓŁPRACĘ?

Nie każdy może z nami nawiązać współpracę.

Wbrew pozorom - nie pieniądze odgrywają tu najważniejszą rolę.

Jako zespół specjalistów dysponujemy ograniczonymi zasobami, którymi musimy również mądrze zarządzać.
Tym samym nie podejmujemy się wszystkich zleceń.

Preferujemy przede wszystkim osoby zdecydowane, otwarte na komunikację i dialog (które są niezbędnymi czynnikami powodującymi, że współpraca w skali czasu będzie owocna i satysfakcjonująca dla obu stron).

Preferujemy osoby, które zapoznają się, przynajmniej na starcie, z materiałami zamieszczonymi w dziale Akademia SEO (Dział dla rozpoczynających współpracę).

CO WYRÓŻNIA NASZ ZESPÓŁ?

  • 8 lat doświadczeń

    Ponad 8 lat doświadczenia w pozycjonowaniu w bardzo zmieniających się warunkach. Google w tym czasie przeszło daleką drogę rozwoju algorytmów i pozycjonowanie dziś nie jest tym samym, które było jeszcze 4 lata temu.
    Bagaż doświadczenia od tego czasu oraz budowane zasoby, stanowią niepodważalny argument.

  • Uczciwość - Szczerość - Zaufanie

    Wyznajemy zasady, które być może nie są w dzisiejszych czasach popularne. Otacza nas wszechobecna chciwość, żądze łatwych zysków kosztem innych oraz brak poszanowania ustaleń czy danego słowa.

    Nasz zespół jest inny. Szanujemy innych ludzi i szanujemy siebie. Cenimy ponad wszystko uczciwość oraz wszelkie ustalenia stron. Przez to niezależnie czy podpisujesz z nami umowę pisemną czy też ustalasz coś wiążącego nawet ustnie - będzie to honorowane na równi.

    Zawsze możesz liczyć na bezpośrednie informacje, bez omijania sedna tematu.

  • Bezpieczeństwo współpracy i zgodność z nowymi algorytmami

    Gwarantujemy, że w pozycjonowaniu wykonujemy działania zgodne z założeniami Google dla webmasterów. Aktualizujemy wszelkie nowe informacje i uwzględniamy je w naszych działaniach.

    Znamy również cele horyzontalne strategii Google w zakresie jakości wyników wyszukiwania i z wyprzedzeniem dostosowujemy nasze działania tak aby nie spotkały nas niespodziewane zmiany i nie były dla nas zaskoczeniem.

    Zdajemy sobie sprawę z faktu, że niepełna wiedza jest niebezpieczna i dokładamy starań w kierunku ciągłego rozwoju naszej wiedzy i warsztatu pracy.
     
  • Panel wraz z monitoringiem

    Dla naszych klientów oddajemy panel wraz z monitoringiem pozycji, możliwością realizacji szybkich płatności, pobieraniem faktur i ogólnym wglądem w postępy realizacji projektów.
     
  • Optymalizacja Twojej witryny

    W ramach współpracy zapewniamy optymalizację. W zależności od dostępności do plików - możemy wykonać optymalizację w naszym zakresie lub (jeśli nie ma możliwości udzielenia dostępu do plików witryny) możemy przygotować audyt i instrukcje do wdrożenia przez Twojego programistę.
     
  • Wysoki poziom komunikacji

    Gwarantujemy najwyższy poziom komunikacji. Przełoży się to bezpośrednio na Twój komfort, satysfakcję i przyjemność płynącą ze współpracy z nami.
     
  • Wsparcie i doradztwo

    Na każdym etapie współpracy zapewniamy wsparcie i doradztwo. W toku współpracy dokonamy analiz postępów, omówimy wspólnie opcje dalszego rozwoju, zmian.

    Zaproponujemy drogi rozwoju, dostarczymy argumentów popierających różne warianty, dostarczymy wszelkich informacji, które pozwolą Ci na podjęcie decyzji, gdyż kluczowe decyzje podejmiesz samodzielnie.

    Oczywiście istnieje możliwość zdania się w pełni na nasz zespół w tym zakresie. Wówczas przygotujemy najlepszym w naszym rozumieniu plan, wykonamy go i na bieżąco będziemy jedynie raportowali postępy.

    Współpracując z nami możesz w pełni poczuć jak wiele korzyści i satysfakcji daje praca z profesjonalnym i doświadczonym zespołem.
     

JAKIE MODELE POZYCJONOWANIA PROPONUJEMY?

Jako pierwsi w Polsce wprowadzamy nowy model pozycjonowania pod nazwą SEO LINK BUILDING.

Proponujemy uczciwy i elastyczny model współpracy.

Głęboko wierzymy, że model Seo Link Building ustanowi niebawem STANDARD w branży pozycjonowania w Polsce.

Oto najważniejsze czynniki, które wyróżniają proponowany model Seo Link Building względem wszelkich dostępnych na rynku tradycyjnych modeli współpracy w zakresie pozycjonowania.

Pełne bezpieczeństwo inwestycyjne.

Pozycjonowanie domen odbywa się na fundamentach budowanej infrastruktury dedykowanej dla Ciebie (tylko w opcji Seo Link Building PRO). Infrastruktura ta od początku pozostaje Twoją własnością co jest kluczowym elementem gwarantującym bezpieczeństwo całej inwestycji.

Niezależnie od jakichkolwiek czynników - budowana i zbudowana infrastruktura zaplecza pozycjonerskiego do celów pozycjonowania Twoich domen - pozostaje zawsze Twoją własnością.

W modelu tradycyjnym oferowanym prawie przez wszystkie pozostałe firmy pozycjonerskie (model oparty na płatności za efekty, definiowane jako pozycje w wynikach wyszukiwania) ryzyko współpracy jest ogromne.

Budujesz bowiem swoje ewentualne pozycje w oparciu wyłącznie o infrastrukturę nie należącą do Ciebie, która zostanie zlikwidowana jeśli postanowisz zakończyć współpracę. Większość osób zupełnie nie zdaje sobie z tego sprawy!

Taki model współpracy uzależnia powoli od firmy pozycjonerskiej i naraża na duże ryzyko Twój internetowy biznes. Jeśli taka firma np. popełni błędy i przestanie istnieć - możliwe, że Twój internetowy biznes i pozycje podzielą jej los.

Możliwość prowadzenia szerokiego działania pozycjonerskiego w ramach określonego budżetu na ten cel.

W tym modelu współpracy przyjmuje się określony budżet i pod niego planuje zakres działań. Im większy budżet tym szerszy zakres działań do realizacji w ciągu miesiąca i dużo większa efektywność.

Ogromną przewagą jest również to, że model umożliwia bezproblemowy szeroki zakres działań i pozycjonowanie może być dzięki temu bardzo efektywne i zdywersyfikowane.

Dywersyfikacja w pozycjonowaniu jest niezwykle istotna.

Nieograniczona elastyczność działań w ramach prowadzonego pozycjonowania.

Płynna możliwość dokonywania zmian w czasie realizacji projektu. Zmiany mogą obejmować priorytety fraz, nowe frazy, podział nasilenia realizacji poszczególnych zadań w ramach projektu itd.

Możliwość łączenia działań pozycjonerskich prowadzonych dla danej domeny.

Tylko w tym modelu możliwa jest doskonała harmonia w działaniu pozycjonerskim w wybranej części większego projektu. Model współpracy oferuje możliwość integracji działań, które poprowadzi dla Ciebie nasz zespół pozycjonerski  z działaniami, które prowadzisz  niezależnie we własnym zakresie.

Dzięki temu duże projekty mogą uzyskać dużo nowej, cennej "mocy" pozostając pod ścisłą kontrolą oraz będąc w pełni skalowalnym działaniem.

Uczciwe, jasne warunki umowy oraz krótki okres wypowiedzenia.

Fundamentami naszego działania są: szczerość, uczciwość i otwartość.

Zapisy umowy obligują nas do wytężonych starań w celu wypracowywania dla Ciebie konkretnych wyników, które przełożą się na długą i owocną kontynuację naszej współpracy.

Dokładamy wszelkich starań aby nasza praca przynosiła korzyści i wysokie zadowolenie naszych klientów.

Gdyby jednak z jakiejś przyczyny zaistniała konieczność wstrzymania działań - model Seo Link Building umożliwia stosunkowo szybkie zamknięcie działania, przekazania efektów pracy i rozwiązania umowy.

Możliwość pozycjonowania wielu domen i fraz w ramach działania.

W ramach tego modelu nie ma ogólnie narzuconych ograniczeń co do fraz i domen pozycjonowanych, dla których budujemy infrastrukturę. Dedykowane zaplecze pozwala na realizację wielu celów (tylko w opcji SEO Link Building PRO). Nasze doświadczenie umożliwia maksymalizację dostępnych możliwości.

Koncentracja na celu pozycjonowania jakim jest ruch (wejścia) na domenie pozycjonowanej.

Model Seo Link Building umożliwia koncentrację na tym aby zwiększać ruch na domenach, a nie pozycjonować tylko z góry obrane frazy (nawet jeśli nie przynoszą one spodziewanych efektów w postaci ruchu) tylko po to aby spełnić warunki umowy i wystawiać klientowi fakturę.

Raporty z prac i monitoring działania.

W trakcie współpracy masz pełny wgląd w postępy prac oraz monitorujemy dla Ciebie wyniki.

Oprócz tego co miesiąc dostarczamy obszerny raport z postępów, z wykonanej pracy oraz ewentualne uwagi lub sugestie na kolejne etapy.

Wszystkie te informacje wspierają dane potwierdzające obiektywnie i mierzalnie wykonany zakres pracy.